Vyskúšajte letný hit pre štíhlu líniu - paradajková diéta

Vyskúšajte letný hit pre štíhlu líniu - paradajková diéta
  • 16.07.2017
  • Danka Šindléryová

  • 4
  • 8

Paradajky sú najrozšírenejšou zeleninou, a tiež sú známe obsahom mnohých zdraviu prospešných látok.

Táto paradajková diéta vám zaručí štíhlu líniu! Veľa vody a skoro žiaden tuk, to sú zdravé a voňavé paradajky. Využite ich sezónu a jedzte ich tak často, ako sa len dá.

Nielenže si pochutíte, ale čoskoro získate ladnejšie a štíhlejšie krivky. Voňavá nízkokalorická bomba je plná dôležitých látok, ktoré posilňujú náš imunitný systém. Paradajky sú bohaté na železo, draslík, provitamín A, vitamín C a rastlinnú zložku lykopén. Rajčiny obsahujú extrémne málo kalórií - 100 g paradajkovej dužiny ich má len 20. 

Odporúčame aj: Milujete vysoké topánky a tanec? Vyskúšajte heel hop!

Denné menu- paradajková diéta:

paradajková diéta pre ženy

Zdroj: Shutterstock®

Raňajky

Margarínom natretý plátok celozrnného chleba obložíme plátkami syra mozzarella a nakrájanou paradajkou. Pokvapkáme bazalkovým octom, dochutíme soľou a čiernym korením. Jedlo obsahuje: 210 kcal, 7 g tuku.

Desiata

Paradajkový nápoj? Prečo nie! Povarte 4 čerstvé paradajky v horúcej vode, kým nezmäkne dužina, prepasírujte cez jemné sitko a nechajte vychladnúť. Dochuťte soľou a čerstvým mletým korením. Jedlo obsahuje: 23 kcal, žiaden tuk.

Obed

Na zapekaciu misu potretú maslom uložíme umyté filety z tresky, nakrájané paradajky a plátky syra camembert. Pokvapkáme citrónom, osolíme, okoreníme, posypeme sušenou bazalkou a pečieme vo vyhriatej rúre. Jedlo obsahuje: 400 kcal, 13 g tuku. 

Odporúčame aj: Účinný cvik na zadok, ktorý s ním urobí hotový zázrak

ilustračné foto - jedlá z paradajok

Zdroj: Shutterstock®

Olovrant

Na ciabattu nanesieme cottage syr, obložíme rukolovým šalátom, plátkom šunky a na záver umytou nakrájanou paradajkou. Dochutíme opäť soľou a korením. Jedlo obsahuje: 70 kcal, 1 g tuku.

Večera

Na tanier nakrájame dve paradajky na plátky. Pridáme na kolieska nakrájaný pór, nadrobno nasekanú menšiu cibuľu a petržlenovú vňať. Na záver pridáme tuniaka vo vlastnej šťave. Dochutíme polievkovou lyžicou olivového oleja, pokvapkáme citrónom, osolíme a okoreníme. Jedlo obsahuje: 380 kcal, 8 g tuku.

Odporúčame aj: Čaj ako liek z bylín, ovocia či korenín - ktoré vám ako pomôžu?

letná rýchla diéta

Zdroj: Shutterstock®

- Anketa

VYSKÚŠALI BY STE PARADAJKOVÚ DIÉTU?

Odpovedalo 19 ľudí  

Áno
89%
Nie
11%

  • 4
  • 8
Návrat hore
Autor článku

8 komentárov

Lucia Valková 16.07.17 05:52

LV
karma
116.00

Paradajky milujem,zvykla som robiť nápoj-rozmixujem,dochutim korením,bazalkou,trochu olivoveho-skvelé.

  • 0
Odpovedať

Mária Maxianová 16.07.17 09:16

MM
karma
117.00

už dozrievajú, krásne voňajú i chutia, nie ako tie zo supermarketov, hovoríme im "teplé" paradajky :-)

  • 0
Odpovedať

Martina Zahoranová 16.07.17 10:35

MZ
karma
92.00

paradajky v lete sú u nás top potravina a viem si predstaviť že by som si dala paradajkovú diétu :-)

  • 0
Odpovedať

Soňa Kelemenová 16.07.17 14:41

SK
karma
86.00

musime uch mat doma vzdy... ale rozhodne len domace... takze ich kontumujeme len v lete.... v zime pijeme dimaci paradajkovy pretlak,ktory si robime v septembri doma sami

  • 0
Odpovedať

Daniela Bieliková 16.07.17 17:00

DB
karma
120.00

paradajky mám rada a táto diéta vyzerá celkom dobre, vlastne to nie je diéta ale zdravá strava

  • 0
Odpovedať

Zuzana Úradníková 16.07.17 20:22

karma
74.00

Paradajky zboznujem,vyskusam:)

  • 0
Odpovedať

Mária Frnová 17.07.17 08:12

MF
karma
106.00

paradajky zbožňujem, dávam si ich takmer ku všetkému

  • 0
Odpovedať

Anna Kristova 29.08.17 15:43

AK
karma
112.00

paradajky zbožňujem s camembertom a olivami

  • 0
Odpovedať

Čo čítajú ostatní

Raňajky

RECEPT: Avokádový puding ideálny na raňajky, desiatu aj olovrant

  • 46
  • 7
  • 22.04.2020
Bezmäsité jedlá

Tipy na bezmäsité jedlá na leto: Chutiť budú každému!

  • 58
  • 9
  • 04.06.2020
Raňajky

RECEPT: Tvarohový raňajkový koláčik pre všetkých maškrtníkov

  • 52
  • 4
  • 16.05.2020
TOPlist