6 týždňový tréningový plán do plaviek – 2. level

6 týždňový tréningový plán do plaviek – 2. level
  • 30.05.2016
  • Vladimíra Drábiková

  • 15
  • 2

Minulý týždeň sme si predstavili náš plán a cieľ. Dúfame, že už každá jedna z vás chápe, že nie je dôležité cvičiť kvôli ideálnym krivkám, ale najmä pre vaše zdravie.

Prvé video bolo miernym rozbehom. Kritické partie má každá jedna z nás, a preto sa musíme primárne zameriavať práve na ne. Jillian precvičuje jednotlivé cviky aj s kamarátkami, čo takto zavolať aj vaše priateľky?

Vždy sa lepšie bude cvičiť v dvojici alebo trojici. Nielenže sa budete navzájom motivovať, ale sa aj zasmejete, či si spolu zanadávate na jednotlivé cviky.

Opakujte si stále našu základnú ideu: musíte rozhýbať svoje telo, prebudiť svaly, ponaťahovať šľachy a postupne aj čo-to spevniť. Nech sa páči, pokračujeme s druhou sériou.

Odporúčame prečítať:  Upravená aj počas víkendu. Krásne vlny do 5 minút!

Level 2

Odporúčame prečítať:  Večne studené nohy a ruky – čo s tým?


  • 15
  • 2
Návrat hore
Autor článku

2 komentáre

Soňa Krátka 30.05.16 06:37

SK
karma
119.00

cinky mam, tak dnes vyskusam

  • 0
Odpovedať

Soňa Krátka 30.05.16 08:29

SK
karma
119.00

zacvicene, presneak tak, ako som zvladala ja

  • 0
Odpovedať

Čo čítajú ostatní

Líčenie

Najväčšie chyby pri aplikácii lícenky: Pozor, pridávajú na veku!

  • 49
  • 4
  • 16.09.2020
Tvár

Najlepšie kozmetické značky: Rebríček 8 naj, ktoré sa oplatí mať!

  • 1
  • 9
  • 31.07.2020
Nechty

Horúce trendy v manikúre: Vedie hravosť. Toto zvládneš aj z pohodlia domova

  • 1
  • 2
  • 17.09.2020
TOPlist