6 týždňový tréningový plán do plaviek - 3. level

6 týždňový tréningový plán do plaviek - 3. level
  • 06.06.2016
  • Vladimíra Drábiková

  • 15
  • 1

Len tak ďalej! Už krásne dva týždne spolu cvičíme a vylepšujeme nie jednu kritickú partiu vášho tela.

Prvé video bolo miernym rozbehom. V druhom videu sme už viac zaťažovali a aj mierne zrýchľovali tempo. Dnes ideme, samozrejme, o krok vpred...

Činky už pokojne zameňte za ťažšie, nech pekne spevňujeme naše ramená. V nasledujúcom týždni pôjde o cviky zamerané na nohy (stehná) a už spomínané ruky a ramená. Nič nezanedbávajte a stále cvičte minimálne 3-krát týždenne.

Nezabudnite si opakovať našu základnú ideu: musíte rozhýbať svoje telo, prebudiť svaly, ponaťahovať šľachy a postupne čo-to aj spevniť. Nech sa páči, pokračujeme s tretím videom.

Odporúčame prečítať: Zdravé recepty: Chutný a rýchly obed zo špargle

Level 3

Odporúčame tiež:  Ako správne aplikovať telový olej


  • 15
  • 1
Návrat hore
Autor článku

1 komentár

Soňa Krátka 06.06.16 07:08

SK
karma
119.00

zacvicime - uvidime

  • 0
Odpovedať

Čo čítajú ostatní

Tvár

TOP ingrediencie pre mladistvú pleť: Nachádzajú sa aj v tvojej kozmetike?

  • 1
  • 2
  • 11.09.2020
Vlasy

Trendy letné účesy z Instagramu: Ak si ich zamiluješ, tak ich oprášiš aj na jeseň!

  • 78
  • 1
  • 19.08.2020
Vyrob si sama

Celotelová domáca maska z ovocia nabitá vitamínmi: To chceš vyskúšať!

  • 112
  • 5
  • 29.07.2020
TOPlist