Spevnite si nohy a zadok

Spevnite si nohy a zadok
  • 21.09.2014
  • Simonka Žigová

  • 34
  • 7

Túžite si spevniť svoju postavu, pričom by ste sa chceli zamerať najmä na svoje nohy a zadok?

V dnešnej Fitness rubrike si predstavíme zopár cvikov, ktoré vám pomôžu k spevneniu týchto partií a zároveň ich zvládnete v pohodlí svojho domova.

 

 Výpady

cvik-vypad-kamzakrasou

Zdroj: Shutterstock®

Týmto cvikom si precvičíte najmä nohy. Cvičenie je jednoduché. Nohy si postavte do pozície ramien. Z prvej pozície urobte krok vpred a pokľaknite. Druhú nohu sa snažte udržať v pôvodnej pozícii, podlahy sa dotýkajte špičkou. Nohu vrátime do pôvodnej pozície a postup opakujeme rovnako aj s druhou nohou. Cvičíme dve série po 15 opakovaní.

Odporúčame prečítať: Dobrá kondícia a postava vďaka korčuľovaniu

 Zákrok

cvik-zakrok-kamzakrasou

Zdroj: Shutterstock®

Nohy si postavte do rovnakej pozície. S nádychom jednu nohu zakročte a druhú nohu sa snažte nastaviť do pravého uhla. S výdychom sa vráťte do pôvodnej pozície. Ruky môžete nechať voľne visieť pozdĺž tela alebo ich môžete položiť vbok. Postup rovnako opakujeme aj s druhou nohou. Opakujte 30 krát po dvoch sériách.

Odporúčame prečítať: Začíname s Ashtanga jogou

 Stupienok

cvik-stupienok-kamzakrasou

Zdroj: Shutterstock®

Stupienok vám môže pomôcť vyčarovať pevný zadok, ale i pevné stehná. Stupienok si môžete vytvoriť z toho, čo nájdete doma. Nepotrebná prepravka tak môže nájsť využitie. Na stupienok vystupujte s nádychom. S výdychom vráťte nohu na zem a opakujte druhou nohou. Každou nohou opakujte 30 krát.

Odporúčame prečítať: Zacvičte si hneď zrána

 Drepy 

cvik-drepy-kamzakrasou

Zdroj: Shutterstock®

Drepy pozná snáď každý najmä z hodín telesnej výchovy. Špičky vašich chodidiel by mali smerovať jemne do strán. Vystrite hlavu, vypnite hruď. Pomaly si začnite sadať, mierne predkláňajte trup a kolená tlačte od seba. V momente, keď budete mať nohy v pravom uhle, vytlačte trup pomaly hore.

OTÁZKA PRE VÁS:

 

Na aké cviky sa v rámci spevňovania nôh a zadku zameriavate vy?

Zdroj foto: www.thinkstockphotos.com

  • 34
  • 7
Návrat hore
Autor článku

7 komentárov

Martina Zahoranová 21.09.14 08:52

MZ
karma
92.00

nohy a zadok sú tiež moje problémové partia ale cvičiť sa veru neviem donútiť, jediné moje cvičenie je bicykel ak na ňom ale chodím pravidelne tiež vidím na stehnách a zadku výsledky

  • 0
Odpovedať

anka - fb anka all saga saganová 21.09.14 10:22

A-FAASS
karma
-1.00

chodím bicyklovať, ale prinutit cvičit nejako sa mi nedarí.

  • 0
Odpovedať

Katarína Šutvajová 22.09.14 21:54

karma
-1.00

zišlo by sa veru posilniť tieto partie

  • 0
Odpovedať

Libuša Vartovníková 22.09.14 22:26

LV
karma
-1.00

Najradšej chodím na túry do hôr, spojím príjemné s užitočným.

  • 0
Odpovedať

Ivana Goliašová 23.09.14 07:44

IG
karma
-1.00

Drepy, výpady, bicykel, turistika a veeeľa chôdze. Žiadne auto a mhd, jedoducho len nohy :).

  • 0
Odpovedať

Jana Komadová 02.10.14 18:16

JK
karma
100.00

tak toto som dávno cvičila a fakt to pomáha lenže vekom som akosi poľavila a priznávam prestala som cvičiť

  • 0
Odpovedať

Martina Begalova 10.11.14 09:23

MB
karma
100.00

toto si dam asi tiez na nastenku :)

  • 0
Odpovedať

Čo čítajú ostatní

Pre ženy

Prominentné mamičky po pôrode: Kto sa stihol dostať do formy?

  • 62
  • 0
  • 02.09.2020
Pre ženy

Online konferencia PRE ZDRAVIE ŽENY prináša možnosť sledovania programu naživo aj zo záznamu z pohodlia svojho domova

  • 32
  • 1
  • 09.10.2020
Auto

Ženský pohľad na: Lexus UX-250 H, hybrid čo prekvapil !

  • 4
  • 0
  • 19.07.2020
TOPlist