Najčastejšie výhovorky pri športovaní: Nemáš čas alebo motiváciu?

Najčastejšie výhovorky pri športovaní: Nemáš čas alebo motiváciu?
  • 14.03.2013
  • Aďa Knies

    • Zdieľaj:
  • 5

Cez nekonečné sľuby a dohody, ktoré ste dali samy sebe, váš cvičebný plán skončil niekde v koši? Všetky tie plány, nadšenie a presvedčenie, ktoré tu bolo pred pár týždňami sú zrazu preč. Na ich miesto teraz nastúpila úplná apatia a neochota postaviť sa z postele. Čo sa stalo? Je ešte šanca aby sa to všetko zmenilo? Tu je zopár výhovoriek. Používajú ich ľudia, ktorý sa vzdali svojich novoročných predsavzatí.

Nemám čas

Celý deň strávite v práci a večer sa zmôžete akurát tak na varenie večere? Toto nie je naozaj dobrý signál pre vašu budúcnosť. Respektíve, pre budúce zdravie. Každý večer zaspávate s pocitom, veď možno zajtra si pôjdem zabehať. A tak sa to opakuje každý deň.

Riešenie: Minimalizujte čas strávený pri televízii alebo sociálnych sieťach. Zaraďte do svojho denníka pohyb. Beh, strečing, fitness, zumba. Možností je nespočetne veľa. Dôležitý je hlavne pohyb!

Odporúčame prečítať: PortDeBras - rýchle a efektívne cvičenie pre krásne tvarovanú postavu

lenivosť

Zdroj: Shutterstock®

Nenávidím telocvične

Posilňovacie stroje? Miesto plné testosterónu? Prečo visieť v posilňovni, keď môžete ísť nakupovať. Alebo idete radšej nahliadnuť do novootvorenej reštaurácie. Neviete sa donútiť ísť do posilňovne a všetko, čo k tomu miestu cítite, je odpor.

Riešenie: Telocvične nie sú jediným miestom, kde sa dá cvičiť. Vezmite svojho štvornohého miláčika behať. Beh v parku, cvičenie jogy vonku... Prestaňte sa schovávať za svoje posilňovacie fóbie.

Neviem, kde začať

Včera ste videli, ako chlapec dvíha hmotnosť vlastnej váhy ponad hlavu. Nechcete ísť do posilňovne len preto, že neviete ako a kde začať?

Riešenie: Čo tak zvoliť si zo začiatku malé ciele a postupne sa vypracovať do výšin? Na začiatok postačí bicykel alebo bežiaci pás, 1 až 1, 5 kilové činky. Cviky na nohy a brucho zvládne aj úplný začiatočník. Menšími krokmi sa dostanete omnoho ďalej. A o pár týždňov bude zas vás niekto obdivovať za to, čo dokážete.

Odporúčame prečítať: Makový olej na posilnenie zdravia

nezdravé jedlo

Zdroj: Shutterstock®

Chutí mi nezdravé jedlo

Až 90% úspechu v chudnutí závisí od toho, čo jete. Obľubujete šišky, zákusky, čipsy, hranolky alebo hamburgery? Všetko to chutí tak dobre. Ak všetky tieto veci budú aj naďalej zapadať do vášho jedálnička, potom nemá ani najmenší zmysel cvičiť.

Riešenie: Vedeli ste, že telu trvá necelé 2 týždne, kým si odvykne od týchto nezdravých jedál? To nie je až tak veľa. Hore uvedené potraviny sú naozaj nezdravé. Telo len zbytočne zaťažia. Samozrejme, raz do mesiaca to nezaškodí nikomu. Zabudnite však na to, že sa takto budete stravovať pravidelne.

Nemám peniaze na osobného trénera

Osobný tréner, pernamentka a oblečenie. Do týchto troch vecí musíte jednoducho investovať. Nie je to lacný špás, ale robíte to predsa pre seba a pre svoj dobrý pocit.

Riešenie: Výpady, drepy, brušáky a ďalšie cviky sa dajú robiť úplne zadarmo. Zostavte si vlastný tréning, ktorý bude menej nákladný. Osobný tréner vás bude motivovať, ale chcete sa stať fitneskou? Fľaše plné vody sú zas výbornou náhradou činiek. Cvičiť sa dá v akomkoľvek oblečení a obuvi. Výpredaje sú to pravé orechové, pokiaľ nechcete nechať za tenisky v obchode 100 €. Takže, aká výhovorka bude tá ďalšia?

Odporúčame prečítať: Spáľte tuk pomocou jogy! 

cvičenie bez výsledkov

Zdroj: Shutterstock®

Úsilie bez výsledku

Cvičím už 2 týždne a stále mám rovnakú váhu, ako predtým. Môj zadok je stále rovnaký. Pripomínajú vám niekoho tieto tvrdenia? Telo sa netransformuje za noc. To je nezmysel. Fyzicky to na vás bude vidno až o 6 týždňov tvrdej driny. Aktuálnu váhu si držíte len preto, že vaše telo bolo doteraz na ňu zvyknuté. Ak ste aj tak stále nespokojné s tým čo vidíte, skúste prejsť na iný druh športu, ktorý vás bude viac napĺňať.

Pri cvičení sa nudím

Formovanie postavy nie je len o zdvíhaní činiek v posilňovni, toto cvičenie sa skôr či neskôr stane stereotypným pre každého. Niet divu, že sa pri tom nudíte.

Riešenie: Skúšali ste už box, behanie, plážový volejbal alebo plávanie? Robte veci, ktoré vás bavia a robíte ich rady. Ak ste sa aj napriek tomu rozhodli ostať v posilňovni, pustite si hudbu, ktorú milujete. Uvidíte, že zmysel cvičenia bude úplne odlišný.

Tu sú asi tie najčastejšie výhovorky, ktoré leniví ľudia používajú. Všetko je to len o tom, či dotyčný človek naozaj chce so sebou niečo robiť. Vytrvalosť, tvrdá práca a zdravá strava sú základom pre vytúženú postavu. Tak čo milé dámy, ktorú výhovorku použijete najbližšie?

Odporúčame prečítať: Poznáte najznámejšie ženské bylinky?


    • Zdieľaj:
  • 5
Návrat hore
Autor článku

  • Pred komentovaním musíte byť prihlásený!

  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

5 komentárov

Čo čítajú ostatní

Zdravotné účinky vírivky: Vedela si, že neposkytuje len relax?
Zdravie

Zdravotné účinky vírivky: Vedela si, že neposkytuje len relax?

  • 9
  • 03.11.2021
Múdre citáty o láske – o tom najkrajšom cite zo všetkých
Sebarozvoj

Múdre citáty o láske – o tom najkrajšom cite zo všetkých

  • 3
  • 17.10.2021
Čo je muchnička? Môže človeka nakaziť závažnou boreliózou?
Zdravie

Čo je muchnička? Môže človeka nakaziť závažnou boreliózou?

  • 3
  • 17.09.2021
TOPlist