Magazín Trendy Bývanie oslávil 3. narodeniny

Magazín Trendy Bývanie oslávil 3. narodeniny
  • 11.06.2015
  • PR článok

Magazín Trendy Bývanie - časopis o dizajne, stavebníctve, záhrade a architektúre, je na trhu už tri roky. Za túto dobu si získal množstvo fanúšikov, vychádza v rozsahu 128-160 strán a jeho čítanosť dosahuje približne 100 000 čitateľov.

Tento okruh zahŕňa tlačenú aj elektronickú verziu časopisu, internetový portál www.trendybyvanie.sk a Facebook stránku TrendyBývanie. Vďaka kvalitnému obsahu a spracovaniu tak jeho obľúbenosť stále rastie. Rozširuje sa počet predplatiteľov, ale aj záujemcov o objednávanie starších vydaní, napríklad celého ročníka časopisu so zľavou. Informovala o tom riaditeľka vydavateľstva Trendy Bývanie Jana Zemková.

Narozdiel od väčšiny slovenských médií, spájame dve cieľové skupiny, laickú a odbornú verejnosť. Na jednej strane sú tak nároční zákazníci orientovaní na kvalitu a na druhej architekti, dizajnéri, developeri, hoteliéri. Časopis si kladie za úlohu popularizovať architektúru, dizajn, ale aj priblížiť verejnosti výrazné mená, ktoré síce poznajú odborníci v odborných kruhoch, ale širšia verejnosť už menej. Magazín Trendy Bývanie si dal za cieľ podporovať a motivovať mladých nádejných študentov z vysokých škôl, preto si všíma ich prácu, oceňuje a posúva ich diela verejnosti, prostredníctvom predstavovania ich prác v časopise, alebo na spoločenských akciách,“ povedala J. Zemková.

Dodala, že v štruktúre čitateľov prevládajú ženy (59%), osoby s vysokoškolským vzdelaním (52%), vo veku 25-59 rokov (57%). Čitatelia bývajú takmer zhodne v byte (48%) a v rodinnom dome (45%), zaujímajú sa o bývanie a dizajn (36%) a spôsob nadobudnutia magazínu je najmä kúpou (67%). Väčšina čitateľov je v Bratislavskom kraji (31%), čo je pravdepodobne spôsobené vysokou kúpyschopnosťou obyvateľov v tomto kraji. 

trendy bývanie

Zdroj: Shutterstock®

Časopis sa nevyhýba ani charite a podporil už niekoľko charitatívnych projektov. Naposledy to bolo pri narodeninovom evente, ktorý bol spojený s podporou charity. Získané prostriedky smerovali na výstavbu I. neonatálnej kliniky v Bratislave.

,,Trendy Bývanie je partnerom najvýznamnejších podujatí na Slovensku v oblasti oceňovania osobností, architektúry a dizajnu, napríklad Stavba roka, CE.ZA.AR, Národná cena za dizajn, DAAD-Dni architektúry a dizajnu, Fasáda roka, Developer roka, Krištáľové krídlo, Drevostavba roka. Široká verejnosť má možnosť využiť i bezplatné poradenstvo na výstavách. Obrovskú návštevnosť a záujem o poradenstvo dizajnérov a architektov sme zaznamenali na tohtoročnom veľtrhu Nábytok a bývanie v Nitre, kde boli odborníci návštevníkom k dispozícií v stánku počas celého týždňa. Po prvý raz sme udeľovali vlastné ceny. Okrem zástupcu časopisu, ich vyberali aj odborníci, dizajnéri MICHAL STAŠKO, JOZEF TUČNÝ a architektka LÝDIA JANÍKOVÁ. Cena bola udelená spoločnosti JAVORINA a ďalšia spoločnosti CREATEC,“ doplnila J. Zemková. 

trendy bývanie

Zdroj: Shutterstock®

Magazín Trendy Bývanie oslávil 13. mája 2015 svoje 3. narodeniny. Oslava bola spojená s večerom dizajnu, umenia a módy. Konala v priestoroch Audi Exclusive Gallery v Bratislave a večerom sprevádzal moderátor Roman Juraško. Stretlo sa tu mnoho zaujímavých osobností z rôznych oblastí, napríklad umelci, dizajnéri či architekti, ale aj predstavitelia firiem, ktoré sa zaoberajú produktovým dizajnom a mnoho ďalších.

Počas večera predstavili svoje diela, umelecké skvosty slovenskej moderny, aj významní umelci ako Gordana Turuk, Tibor Bartfay a Ľuboslav Moza. Svoju tvorbu prezentovali vybrané firmy, ako KARPIŠ, LEARDO, NARA, Bellatrix, BIS AUDIO, nádejní slovenskí dizajnéri Miroslav Truben, Tatiana Lesajová, Dušan Kočlík a Erik Vajgel, ale aj módni návrhári Róbert Vrzala a Linda Havrlíková. Hudobnú scénu, okrem audio systémov spoločnosti BIS AUDIO, obohatil aj Peter Makranský, saxofonista Marián Mráz a huslista Filip Jančík. 

trendy bývanie

Zdroj: Shutterstock®

Magazín sa drží motta „Print nezaostáva za webom“, preto chce zachovať atraktivitu a kvality printu a výhody oproti elektronickým formám. Tlačená verzia je spracovaná modernými technickými metódami, používa kvalitný papier, vďaka čomu vyniknú fotografie , dôraz je kladený aj na pútavú grafiku a elegantný vzhľad. ,,Dizajn a kvalita však nie je všetko, čo náš magazín ponúka. Samozrejmosťou je žurnalistická práca na vysokej úrovni a optimálne vyvážený podiel inzercie. Samostatné reklamné bloky sú tematicky zapracovávané k príspevkom, alebo je reklama spracovaná vhodnými žurnalistickými technikami tak, aby sa eliminovala rušivosť, maximalizoval efekt a minimalizoval reklamný smog. Nastáva tak spokojnosť na oboch stranách, na strane čitateľa, ktorého reklama neobťažuje, na strane inzerenta, lebo efektivita prezentovaných produktov ostáva zachovaná,“ upozornila J. Zemková.

trendy bývanie

Zdroj: Shutterstock®

Trendy Bývanie je rozčlenený na tri časti. BÝVANIE A DIZAJN, ARCHITEKTÚRA A STAVEBNÍCTVO a ŠTÝL A UMENIE. Časopis pripravuje redakčný tím, v ktorom sa spájajú dlhoročné skúsenosti a inovatívny prístup novej generácie redaktorov a ostatných členov tímu. Vydavateľstvo disponuje najkvalitnejšími fotografiami dokumentujúcimi rôznorodý životný štýl. Prostredníctvom odborných referencií poskytuje čitateľom poradenstvo, či odmeňuje verných čitateľov a uskutočňuje súťaže o atraktívne ceny spojené (aj) s bývaním.

trendy bývanie

Zdroj: Shutterstock®

V najnovšom májovom vydaní magazínu sa dozviete, aké sú aktuálne trendy bývania a architektúry v súlade s prírodou, v rubrike PORADŇA vám odporučia, na čo sa treba zamerať pri kúpe sedačky, dozviete sa aj zaujímavosti o ekologickom chladení. Zistíte, ako zariadiť spálňu podľa princípov Feng Šuej, či šetriť vodou v kúpeľni. Máte možnosť prečítať si zaujímavé reportáže, napríklad o návrate k prírode. Zaujať môže aj rozhovor s novým členom redakcie, architektom Petrom Černom, alebo článok na aktuálnu tému o nízkoenergetických domoch a zdravom bývaní v drevostavbách.


  • Pred komentovaním musíte byť prihlásený!

  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

0 komentárov

Návrat hore
Autor článku

Čo čítajú ostatní