Večná mladosť - utópia alebo nie? 8 tipov ako na to!

Večná mladosť - utópia alebo nie? 8 tipov ako na to!
  • 15.09.2016
  • Claire Clairmont

    • Zdieľaj:
  • 10
  • 1

Či chceme alebo nie, súčasné trendy sú neúprosné. Diktujú nám, že v móde je mladosť a krása a všetko nad tento rámec je tak trochu "out". Snaha vyzerať mladšie sprevádza najmä ženskú časť populácie už od nepamäti. Faktom je, že ak nemáte dobrý genetický základ, máte skrátka smolu a musíte zabojovať inými prostriedkami. Ako teda dopomôcť k tomu, aby sme vyzerali aspoň o maličký kúsok mladšie a najmä – cítili sa lepšie?

1. Pohyb je základ

Stačí 20 minút 3x týždenne a vaše svaly budú pevnejšie, ručička na váhe sa pohne smerom dole a vaše srdce bude zdravé. Výskumy preukázali, že 10 minút chôdze denne vám zníži ohrozenie Alzheimerovou chorobou o 40 percent!

Odporúčame tiež: Fit and Balance Weekend - posilnite svoje telo i myseľ

žena skúšajúca kozmetiku

Zdroj: Shutterstock®

2. Správna kozmetika

Ponuka je naozaj pestrá. Či už stavíte na klasiku z drogérií alebo luxus z parfumérie, záleží len na vás a stave vašich peňaženiek. V každom prípade najmä pri pleťových krémoch nezabúdajte na UV filtre. Zabránia nielen tomu, aby ste sa na slniečku spálili, ale zachránia vás aj pred predčasným zostarnutím pleti.

3. S neresťami preč!

Určite viete, o čom hovorím. Ak máte pocit, že by ste sa niečoho mali vzdať pre vaše dobro, tak sa toho jednoducho vzdajte. Obmedzte nezdravé jedlo, cukor, alkohol a prestaňte s fajčením! Všetko urýchľuje starnutie organizmu a my chceme byť predsa mladé takmer naveky!

Odporúčame tiež: Aj keď leto končí, vonku cvičiť zostávame!

spiaca žena

Zdroj: Shutterstock®

4. Vyspite sa doružova!

Vo všeobecnosti sa odporúča spať 7 až 8 hodín. Ak si na tento režim zvyknete, váš organizmus bude mať viac času na regeneráciu organizmu počas spánku a vy budete vyzerať omnoho sviežejšie a na prvý pohľad mladšie.

5. Doprajte si oddych

Nielen pravidelné prestávky počas dňa v práci, ale aj poriadna dovolenka aspoň raz do roka prispievajú k tomu, aby ste dlhšie žili a boli aktívne do vysokého veku. Oddych je pre organizmus nesmierne dôležitý, a ak si myslíte, že oddychovať neviete, mali by ste sa to rýchlo naučiť.

Odporúčame tiež: Za nedostatkom energie môže byť aj chronický únavový syndróm

zelený čaj

Zdroj: Shutterstock®

6. Pite zelený čaj

Zelený čaj je bohatý na antioxidanty, ktoré bojujú proti voľným radikálom, spôsobujúcim starnutie. Okrem toho obsahuje mnohé zdraviu prospešné látky, ktoré sa postarajú o krajšiu pleť, zuby alebo štíhlu líniu. Tak si pokojne doprajte šálku zeleného čaju denne, urobíte tým pre svoje telo naozaj veľa.

Odporúčame tiež: Najúčinnejšie prirodzené spaľovače tukov

smejúce sa ženy

Zdroj: Shutterstock®

7. Obklopujte sa tými správnymi ľuďmi

A nemusia byť práve mladší od vás. Stačí, ak sú vždy dobre naladení a myslia rovnako pozitívne ako vy. Pozitívne myslenie má na ľudské telo priam zázračné účinky a všimnete si ich nielen vy, ale aj vaše okolie.

8. Milujte sa

Zdravý sexuálny život má na ľudské telo jednoznačne len pozitívne účinky. Pravidelné milovanie prispieva k tomu, aby ste si udržali mladší vzhľad omnoho dlhšie, pretože odbúrava stres a upokojuje. A kto vyzerá lepšie, než človek bez akýchkoľvek starostí?

Odporúčame tiež: Ako na to... Prejsť od poloprázdneho pohára k poloplnému


    • Zdieľaj:
  • 10
  • 1
Návrat hore
Autor článku

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

1 komentár

Soňa Krátka 15.09.16 20:35

SK
karma
119.00

pekný článok

  • 0
Odpovedať

Čo čítajú ostatní

Voľný čas

Najzvláštnejšie zamestnania: Povedala by si áno takejto ponuke?

  • 76
  • 5
  • 06.09.2020
Voľný čas

Macko Uško, verzatilky, céčka: Pamätáš si na retro predmety z minulých čias?

  • 64
  • 10
  • 30.08.2020
Cvičenie

(Ne)náročný HIIT tréning, s ktorým spáliš väčšie množstvo kalórii!

  • 82
  • 2
  • 03.11.2020
TOPlist