7 aktivít, ktoré vás urobia šťastnejšími a štíhlejšími

7 aktivít, ktoré vás urobia šťastnejšími a štíhlejšími
  • 19.02.2016
  • Karolína Prokopová

  • 11
  • 4

Ako málo stačí k tomu, aby zostala myseľ dobre a pozitívne naladená. Ako málo stačí na to, aby ste cítili zdravo a výborne. Ako málo stačí na to, aby ste spevnili svoje telo a mali zo seba skvelý pocit.

Cvičenie je dobré nielen na formovanie postavy, ale aj na tvorbu hormónov šťastia. Nezáleží na tom, či sa hýbete ráno alebo večer. Dôležité je, že sa po cvičení cítite úžasne a uvoľnene.

Predstavujeme vám 7 cvikov, ktoré vám pomôžu cítiť sa výborne.

Odporúčame prečítať: Pokoj ako súčasť vášho života


1. Joga

Nie je žiadnym tajomstvom, že joga je vhodná na odvrátenie úzkosti, depresie, stresu a starostí. Pomáha znižovať krvný tlak a tepovú frekvenciu. Zameráte sa pri nej najmä na dýchanie a telesné pohyby, vďaka čomu sa stres rozplynie. Zvyšuje pamäťovú schopnosť a koncentráciu tým, že pomáha upokojiť a vyčistiť myseľ.


2. Beh

Už 15 minút neprerušovaného behu vo vás prebudí toľko endorfínov, že sa budete cítiť uvoľnene a spokojne. Vybehnite na chvíľku von a vaša myseľ aj telo sa vám poďakujú.


3. Dlhé túry v lese

Turistika v lese zlepšuje psychickú pohodu. Pokoj, ktorý je pre les typický, vám môže zlepšiť náladu. Kontakt s prírodou je navyše veľmi dôležitý a my veľakrát zabúdame na to, ako to naše telo potrebuje. Pohyb na čerstvom vzduchu je jednoznačne skvelý tip, ako stráviť sobotňajšie popoludnie.


Odporúčame prečítať: Dýchajte! Je to revolučný spôsob chudnutia

7 aktivít, ktoré vás urobia šťastnejšími a štíhlejšími

Zdroj: Shutterstock®

4. Kickboxing

Kickboxing je nielen dobrý spaľovač kalórií, ale pomáha navyše uvoľniť stres. Ak máte v sebe veľa negatívnej energie, vybite si zlosť údermi pri tomto športe. Budete sa cítiť absolútne uvoľnene a nadobudnete duševnú aj telesnú rovnováhu. To, že sa budete cítiť silné, vás pripraví na všetky životné situácie.


5. Plávanie

Plávanie je všeobecne obľúbený šport, ktorým si vylepšíte vašu celkovú kondíciu i koncentráciu. To vás privedie k celkovému uvoľneniu a skvelému pocitu.


6. Tanec 


Aj keď nie ste najlepší tanečník na svete, je to práve tanec, ktorý vo vás prebudí najviac hormónov šťastia. Nemusíte sa hneď hrnúť na najväčšiu párty v meste. Pustite si sama doma vašu obľúbenú hudbu a vytvorte si vašu vlastnú ,,endorfínovú párty".


7. Večerná prechádzka

Pohyb v podobe prechádzky je výborný aj na zlepšenie metabolizmu. Okrem toho vás dokonale pripraví na pokojný spánok. Dobrý spánok je jedným zo základných pilierov pre celkovú duševnú pohodu a zdravie. Aj ľahké cvičenie vo večerných hodinách môže zaručiť, že budete spať nerušene. Ak sa vyspíte doružova, odrazí sa to aj na vašej nálade.


Odporúčame prečítať: Zistili sme, čo je hlavným základom úspešného chudnutia

šport a šťastie

Zdroj: Shutterstock®

Zdroj foto: www.thinkstockphotos.com

  • 11
  • 4
Návrat hore
Autor článku

4 komentáre

Soňa Krátka 19.02.16 07:48

SK
karma
119.00

obcas vecer si doprajeme prechadku,rano cvi cim pilates

  • 0
Odpovedať

Erika Špacírová 01.03.16 15:55

karma
93.00

akýkoľvek pohyb je skvelý! :)

  • 0
Odpovedať

Karina Bartakovičová 04.03.16 08:31

KB
karma
-1.00

milujem dlhé prechádzky so psom :)

  • 0
Odpovedať

Katarína Janotíková 09.03.16 12:42

KJ
karma
-1.00

Okrem 1 a 4 bodu praktizujem všetko

  • 0
Odpovedať

Čo čítajú ostatní

Poradňa

Beauty poradňa GERnétic: Starostlivosť o pleť počas letných mesiacov

  • 77
  • 0
  • 13.07.2020
Vlasy

Jednoduché účesy pre mamičky: Vystačíš si s gumičkou a sponkami!

  • 114
  • 8
  • 04.08.2020
Vyrob si sama

Domáca maska na dekolt a krk: Vyhladí pokožku a prinavráti jej mladosť!

  • 42
  • 0
  • 17.06.2020
TOPlist