NOVÝ ŠÉF ORIFLAME SLOVENSKO: BUDEME VIAC SEXI

NOVÝ ŠÉF ORIFLAME SLOVENSKO:  BUDEME VIAC SEXI

Vedenie medzinárodnej kozmetickej spoločnosti Oriflame na Slovensku prevzal od septembra JONAS HÄGGQVIST, ktorý sa na pozíciu prepracoval, keď doslova od základov vybudoval rovnakú značku v Tunise. Ambiciózne plány má aj naďalej, na Slovensku sa chce stať jednotkou na trhu.

JONAS HÄGGQVIST má tunisko-švédsky pôvod a v Oriflame pôsobí od svojich 24 rokov. Ambiciózny tridsiatnik vyštudoval ekonómiu a manažment vo Švédsku a vo Švajčiarsku. Po nástupe do práce pred ním stála veľká výzva – presadiť prírodnú švédsku kozmetiku v arabských krajinách. Šesť mesiacov tvrdej práce spojenej s vybavovaním povolení na tuniských úradoch sa vyplatilo. Za tri roky dokázal nielen založiť tuniský Oriflame, ale aj zamestnať 40 pracovníkov a zaujať 20 000 ľudí, aby sa dali na kariérnu dráhu kozmetických poradcov. 

Odporúčame tiež: PRÍRODNÝ LUXUS PRE VAŠU PLEŤ: NOVÁ BIOKOZMETIKA

orflame slovensko katalog 15

Zdroj: Shutterstock®

LUXUS DOSTUPNÝ PRE VŠETKÝCH

Teraz stojí nový riaditeľ Oriflame Slovensko pred ďalšou výzvou, ktorú prijíma s pokorou a príslušným nasadením. „Chcem dosiahnuť, aby bol Oriflame prvou voľbou slovenských žien a mužov, aby vedeli, že naše produkty sa dajú kúpiť jednoducho,“ vysvetľuje nová hlava spoločnosti. „Ďalej chcem, aby bol Oriflame najväčším priamym predajcom v oblasti kozmetiky a wellness produktov na Slovensku a aby ho ľudia vnímali ako luxus, ktorý si môžu dovoliť,“ dodáva s úsmevom. „Takisto by som rád dostal do povedomia Sloveniek a Slovákov, že Oriflame je príležitosť. Nemusí to byť vaša hlavná zárobková činnosť, ale spôsob, ako si pekne privyrobiť a dovoliť si tak viac,“ hovorí pán Häggquist s tým, že sa bude snažiť o to, aby sa značka stala viac mladistvou, sexi a cool. „Oriflame je švédska značka s 50-ročnou históriou. Počas posledných piatich rokov sme tvrdo pracovali na prepojení značky so Švédskom a jeho prírodným bohatstvom. Som veľmi hrdý na to, že pracujem pre Oriflame aj preto, že má pozitívny vplyv na spoločnosť aj ekonomiku,“ uzatvára.

Odporúčame tiež: TEST: Oriflame dekoratívna kozmetika The ONE Featherlight

JONAS HÄGGQIST riaditel oriflame slovensko

Zdroj: Shutterstock®

POČET PORADCOV STÁLE RASTIE

Spoločnosť Oriflame napriek fámam, že priamy predaj na Slovensku upadá, stále rastie. V tomto roku zaznamenala nárast počtu kozmetických poradcov až o 12 %. Takisto sa spoločnosť teší z toho, že poradcovia stále viac a viac volia Oriflame ako svoju kariéru, až o 89 % viac poradcov sa stáva lídrami a predaj švédskych kozmetických produktov sa stáva hlavným zdrojom ich príjmu. Silnú pozíciu kozmetickej značky na Slovensku potvrdzujú aj čísla, oproti roku 2014 narástli tržby až o 16 %, oproti roku 2015 zatiaľ o 2 %. Spoločnosť očakáva ku koncu roka 5-percentný nárast.

Odporúčame tiež: BUĎTE PRIPRAVENÁ NA JESEŇ

oriflame farenbné nemocnice

Zdroj: Shutterstock®

oriflame farenbné nemocnice

Zdroj: Shutterstock®

ĎALŠIA DETSKÁ NEMOCNICA HÝRI FARBAMI

Spoločnosť Oriflame pokračuje aj v roku 2016 v charitatívnej činnosti prostredníctvom projektu „Farebné nemocnice“, ktorého tvárou je známa slovenská tenistka Daniela Hantuchová už šiesty rok. Po tom, čo v januári odovzdala zrekonštruované priestory detskej kliniky na bratislavských Kramároch, sa dokončili práce aj v poradí už jedenástej nemocnice – v Detskej fakultnej nemocnici v Košiciach. Do priestorov spoločnosť investovala 15 000 eur, pričom sa kompletne vymenili podlahy na dvoch poschodiach, sedenia v čakárňach, dodané bolo aj zariadenie do detského kútika a fólie na okná do izieb malých pacientov. V neposlednom rade boli obe poschodia vymaľované a doplnené o milé postavičky, ktoré symbolizujú projekt „Farebné nemocnice“. Na steny ich v milých situáciách premietol šikovný maliar Marek Maest. Zrekonštruované priestory odovzdajú oficiálne zástupcovia Oriflame nemocnici 10. októbra 2016.

Odporúčame tiež: TEST: ORIFLAME - Memories Flirting under Fireworks - Toaletná voda

oriflame farenbné nemocnice

Zdroj: Shutterstock®

oriflame farenbné nemocnice

Zdroj: Shutterstock®

JEDINEČNÁ NOVINKA

Oriflame predstavil v aktuálnej kampani číslo 14 novinku v podobe luxusnej parfumovanej vody My Destiny. Každý flakón je vďaka špeciálnej výrobnej technológii unikátny, pretože nikde na svete neexistuje ďalší taký istý. Vôňa je inšpirovaná magickým polodrahokamom turmalínom, pričom z nej cítiť akordy lotosového kvetu, lupienkov pivonky a zmyselného pačuli. My Destiny dodá každej žene zdravú dávku sebavedomia a kreatívneho ducha.

Odporúčame tiež: TEST: ORIFLAME - NovAge Ultimate Lift Advanced - Liftingový očný krém

my-destiny-oriflame

Zdroj: Shutterstock®

SPOJENIE VEDY, PRÍRODY A TRADÍCIE

Spoločnosť Oriflame pôsobí v kozmetickom priemysle takmer 50 rokov. Piate desaťročie vzniku oslávi dielo bratov Jochnickovcov už na budúci rok, pričom súčasťou slovenského trhu je značka už 25 rokov. Oriflame sa primárne venuje rozsiahlym výskumom v oblasti modernej pleťovej kozmetiky a v tomto roku svetu bol predstavený nový pokrokový rad NovAge, ktorý zahŕňa komplexnú starostlivosť o pleť žien všetkých vekových kategórií. 

Odporúčame tiež: Hrajte o TRI štýlové ruksaky a rúže od ORIFLAME!


  • Pred komentovaním musíte byť prihlásený!

  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

0 komentárov

Návrat hore
Autor článku

Čo čítajú ostatní