Video: Strečing - venujme sa mu denne

Video: Strečing - venujme sa mu denne
  • 23.11.2012
  • Aďa Knies

    • Zdieľaj:
  • 72
  • 0

Mnohé z nás si myslia, že si stačí na 60 minút zabicyklovať v posilňovni a budeme štíhle ako prútik. Bohužiaľ tento názor nie je ten správny. Dôležitým aspektom pri chudnutí, alebo pri cvičebnom pláne, je aj správna životospráva. Nemusíte si pomáhať tabletkami, ktoré sľubujú štíhlu postavu za pár dní. Stačí, ak si upravíte svoj denný jedálníček. Vymeníte čokoládovú tyčinku za ovocie, ktoré vám chutí. Prispôsobíte veľkosť porcií jedla. Začnete jesť 5 krát denne.

A nájdite si časť na pohyb - pozor pravidelný pohyb :)


Ten je pre naše telo rovnako dôležitý. Každý jeden sval v tele by mal byť v pravidelnom pohybe. Netreba tráviť hodiny vo fitness centre. Plne stačí ak posilňovňu navštívite dva-tri krát do týždňa. Pri tréningu je rovnako potrebné dodržiavať určité pravidlá. Stuhnuté svaly pred ním treba dobre rozhýbať a na to nám slúži práve strečing.


         

 

Rovnako nám prospeje aj strečing po tréningu. Svaly sa nám pri námahe napínajú a po tréningu je výborné ich ponaťahovať, aby tak boli pružnejšie. Mačací chrbát, naťahovanie nôh alebo predklony sú tou správnou cestou. Rovnako netreba zabúdať aj na  krčné svaly, ruky, chrbát, brucho a zadok. 10 minútový strečing úplne postačí.

 


          

 

Ak vám práve nevyšiel čas na hodinu strávenú napríklad na zumbe alebo pilatese, ešte nezúfajte. Pri strečingu je dobré to, že sa dá vykonávať kdekoľvek a kedykoľvek. Ponaťahujte sa poriadne hneď ráno. V práci je to tiež možné.

„Domáce naťahovanie“ je najlepšie robiť každý deň.
Nájdite si naň denne minimálne 15 minút. V staršom veku budete zato určite vďačné.
 


    • Zdieľaj:
  • 72
  • 0
Návrat hore
Autor článku

  • Pred komentovaním musíte byť prihlásený!

  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

0 komentárov

Čo čítajú ostatní

Výnimočný kávový zážitok a ženy, ktoré za nim stoja
Voľný čas

Výnimočný kávový zážitok a ženy, ktoré za nim stoja

  • 47
  • 3
  • 08.03.2021
Tehotenský workout pre ženy v prvom, druhom aj treťom trimestri
Cvičenie

Tehotenský workout pre ženy v prvom, druhom aj treťom trimestri

  • 74
  • 0
  • 15.03.2021
Vyhadzovanie jedla ako globálny problém: Toto musíme zmeniť!
Inšpirácie

Vyhadzovanie jedla ako globálny problém: Toto musíme zmeniť!

  • 101
  • 7
  • 28.02.2021
TOPlist