Osvedčené cviky na široké stehná aj v pohodlí domova

Osvedčené cviky na široké stehná aj v pohodlí domova

    • Zdieľaj:
  • 2

Síce sú už fitness centrá otvorené a my môžeme opäť cvičiť so všetkými dostupnými strojmi a náradiami, no nie vždy si dokážeme nájsť čas na takýto tréning. Karanténa, lockdown a v podstate celá situácia okolo nového vírusu COVID-19, nás naučila venovať sa sebe aj v pohodlí domova. Už sme si vytvorili akýsi režim fungovania medzi stenami našich domácností. Počas karantény mnohé z nás pracovali na formovaní svojho najlepšieho JA. A to nielen po fyzickej, ale aj mentálnej stránke. Ak ste si vytvorili svoj vlastný režim a baví vás cvičiť v pohodlí domova, tak sa nezameriavajte len na brucho, ale aj na svoj zadok a stehná. Širšie stehná sú predovšetkým príčinou nesprávneho rozloženia tuku a svalov v tejto partii. A práve to môžete zmeniť ľahkým cvičením – cvičením so svojou vlastnou váhou a telom.

Cvičenie zamerané na širšie stehná

Keďže ide o spevňovanie stehien (vonkajších aj vnútorných), tak do cvičenia zapojíte predovšetkým svoje nohy. Základným cvikom sú drepy. Tie sú skvelé na zadok, ale práve aj na stehná. Stačí sa postaviť naširoko a drepovať dole a hore. Skvelou alternatívou na stehná sú aj pulzujúce drepy, pri ktorých stačí zastať v podrepe a mierne kmitať smerom hore a dole. Drepy s výskokom predstavujú rovnako skvelý cvik pre tie, ktoré túžia po pevnejších stehnách či zadočku. Na širšie stehná vyskúšajte aj cvik baletiek, pri ktorom budete kmitať nohou do strany.

Pamela Reif do svojej cvičebnej zostavy zaradila aj cviky na podložke, pri ktorých ide predovšetkým o kmitanie nohami, vďaka čomu sa svaly na stehnách zapájajú do činnosti a tým sa formujú a spevňujú. Nenechajte sa však pomýliť – aj keď na prvý pohľad vyzerajú tieto cviky jednoducho a nenáročne, budete rady, ak sa na ďalší deň zdvihnete z postele a prejdete z miestnosti do miestnosti. Pamätajte však na to, že to je dôkaz toho, že ste cvičili a spevňovali svoje svaly. Tzv. svalovka po pár dňoch odznie, no výsledok (samozrejme, pri pravidelnom cvičení) stojí za to!


    • Zdieľaj:
  • 2
Návrat hore
Autor článku

  • Pred komentovaním musíte byť prihlásený!

  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

2 komentáre

Ľubica Šťastná 06.05.21 06:26

ĽŠ
karma
111.00

Výborné cviky!

  • 0
Odpovedať

Zdenka Sabanošová 06.05.21 19:14

ZS
karma
112.00

Supee cviky

  • 0
Odpovedať

Čo čítajú ostatní

Aj ty ju piješ namiesto vody? Zisti, či je perlivá voda zdravá!
Zdravie

Aj ty ju piješ namiesto vody? Zisti, či je perlivá voda zdravá!

  • 6
  • 27.02.2021
Ako zabaviť deti doma, keď je vonku škaredo alebo zima?
Rodina

Ako zabaviť deti doma, keď je vonku škaredo alebo zima?

  • 4
  • 28.05.2021
Liečivý a zdravý ocot? Vyskúšaj umeocot!
Zdravie

Liečivý a zdravý ocot? Vyskúšaj umeocot!

  • 1
  • 09.06.2021
TOPlist