20-minútové celotelové kettlebell cvičenie: Spaľujúci tréning, ktorý ťa dostane do formy

20-minútové celotelové kettlebell cvičenie: Spaľujúci tréning, ktorý ťa dostane do formy

    • Zdieľaj:
  • 56
  • 1

Uznávame, že najlepšími cvikmi na doma sú tie, pri ktorých nepotrebujete žiadne náradie. Najideálnejšie je vyformovať si postavu prostredníctvom svojej váhy, no skvelé sú aj rôzne kardio cviky alebo HIIT tréningy. Ale ak chcete monotónne a možno trošku nudné cvičenie posunúť o úroveň vyššie, tak začleňte do svojho fitness plánu aj cviky s kettlebellom.

Kettlebell je totižto skvelou a pomerne lacnou pomôckou, ktorú sa oplatí mať doma. A teda nielen mať doma, ale aj používať. Vďaka kettlebellu môžete do cvičenia zapojiť všetky svoje svaly a vyformovať si tak postavu. Odborníci tvrdia, že jeseň je ideálnym obdobím, kedy by ste mali niečo spraviť pre svoje telo. Je to skvelý čas na detoxikáciu organizmu, ale aj na zhadzovanie nadbytočných kíl. Vraj na jeseň sa chudne najlepšie. Tak to vyskúšajte aj vy! V nasledujúcom videu nájdete 20-minútový tréning s kettlebellom, pri ktorom si perfektne precvičíte každý sval na svojom tele.

Odporúčame: Domáci celotelový tréning pre každého, kto chce schudnúť: Nepotrebuješ žiadne pomôcky!

Skvelá pomôcka na doma!

Kettlebell alebo inak závažie s rúčkou je cenovo dostupnou pomôckou na cvičenie. Môžete si ňou spevniť svaly, vyformovať postavu, ale aj zbaviť sa telesného tuku. Ak objavíte potenciál tejto pomôcky, tak sa jej nebudete chcieť vzdať.

Najzakladanejším cvikom je swing alebo inak povedané aj švih. Pri ňom je potrebné postaviť sa na široko, dať sa do predklonu (pozor na rovný chrbát) a oboma rukami chytiť kettlebell za rúčku. Krátkym pohybom švihnite kettlebellom – vychádzajte spopod nôh a švihnite ním do vzduchu (pred seba). Tento cvik môžete praktizovať aj jednou rukou. Majte však na pamäti, že kettlebell musíte pevne držať, aby vám pri švihu z rúk nevypadol.

Funkčné sú aj drepy s kettlebellom a nemenej obľúbený je aj ruský twist. Pri ňom je potrebné sadnúť si na zem, chrbát jemne zakloniť dozadu a nohy dvihnúť 5 cm od zeme. Kettlebell by ste mali presúvať zo strany na stranu (teda z jedného boku na druhý bok). Vďaka tomuto cviku si spevníte pás, chrbát a vyformujete paže i ramená.

Ďalšie skvelé cviky na doma, ktorá sa oplatí vyskúšať:


    • Zdieľaj:
  • 56
  • 1
Návrat hore
Autor článku

1 komentár

Ľubica Šťastná 30.09.20 05:25

ĽŠ
karma
125.00

Kettlebell je skvelou pomôckou, ktorú sa oplatí mať doma.

  • 0
Odpovedať

Čo čítajú ostatní

Voľný čas

Kde prebieha samozber broskýň 2020? Tu nazbieraš tie najlepšie!

  • 50
  • 4
  • 14.08.2020
Zdravie

Experti radia, ako na silnejšiu imunitu: Nedaj Covid-19 šancu!

  • 33
  • 7
  • 15.09.2020
Zdravie

Varená cibuľa s jablkom a citrónom – najlepší liek na priedušky?!

  • 221
  • 9
  • 16.10.2020
TOPlist