Vstávanie bez budíka nie je nemožné. Môžete sa to naučiť!

Vstávanie bez budíka nie je nemožné. Môžete sa to naučiť!

    • Zdieľaj:
  • 1

Nepočujete ráno budík alebo jeho zvuk neznášate? V tom prípade prišiel čas naučiť sa vstávať bez neho. Možno vám príde nemožné, že by ste bez budíka do práce nezaspali, ale verte, že to ide. Svoje telo môžete naučiť vstávať každé ráno v hodinu, ktorú si prajete. Ako na to? Vstávanie bez budíka nie je nemožné, pozrite sa prečo.

Pravidelný režim je základ

Ak sa chcete naučiť vstávať bez budíka a veľkej únavy, najskôr si upravte svoj režim. Každý deň zaspávajte a zobuďte sa v rovnakú hodinu. Zo začiatku vám to možno nepôjde, ale nevzdávajte to. Postupom času si tým nastavíte biologický budík a zvládnete sa prebudiť sami. Musíte však spať zhruba osem hodín denne, aby ste boli oddýchnutí. Mali by ste sa zároveň naučiť každý deň aj v rovnakú hodinu jesť. Telo si na to zvykne a budete mať aj viac energie.

Prečítaj si: Najlepšie cviky na chrbát podľa chirurgov: Zachránia ťa aj po 60-ke

ako vstať bez budíka

Zdroj: Shutterstock®

Chodievajte spať pred polnocou

Každý deň choďte spať pred polnocou a bude sa vám oveľa lepšie vstávať. Po nejakej dobe to už zvládnete aj sami bez budíka. Pred dvanástou hodinou ľudské telo načerpá oveľa viac energie ako po nej.

Dajte si štvrťhodinku

Pätnásť minút pred spaním odložte všetku elektroniku. Snažte sa relaxovať a upokojiť, aby sa vám lepšie spalo. To isté urobte pätnásť minút po prebudení. Nepozerajte sa, kto vám napísal esemesku, ignorujte volanie. Doprajte si svoju pravidelnú štvrťhodinku, ktorá vám pomôže naštartovať deň.

vstať bez budíka

Zdroj: Shutterstock®

Motivujte sa k vstávaniu z postele

Vstávať sa vám bude chcieť samo, keď sa budete mať na čo tešiť. Môže to byť úplná maličkosť. Káva, sladkosť alebo skorá prechádzka. Musí to byť niečo, čo budete robiť ešte pred tým, než pôjdete do práce. Do tej sa totiž mnohým vstáva ťažko.

Nebráňte sa športu

Šport prospieva zdraviu. Pomôže vám aj k tomu, aby ste dobre spali. Vďaka nemu sa unavíte a budete môcť lepšie zaspať. Nemali by ste však cvičiť tesne pred spánkom, niekedy vás môže pohyb naplniť energiou a nezaspíte. Zhruba dve hodiny pred spaním by ste cvičiť nemali.

Odporúčame: Hubová káva: Vieš, v čom spočívajú jej benefity?


    • Zdieľaj:
  • 1
Návrat hore
Autor článku

  • Pred komentovaním musíte byť prihlásený!

  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

1 komentár

Ľubica Šťastná 11.01.20 07:52

ĽŠ
karma
100.00

Vstávanie bez budíka sa naozaj dá naučiť, môžem iba potvrdiť.

  • 0
Odpovedať

Čo čítajú ostatní

Rekordne najdlhšie nechty na svete sú preč! Ayanna si ich nechala „odpíliť“
Nechty

Rekordne najdlhšie nechty na svete sú preč! Ayanna si ich nechala „odpíliť“

  • 3
  • 15.10.2021
Tipy pre krásu od žien z celého sveta: TOTO odporúčajú Fínky i Číňanky
Telo

Tipy pre krásu od žien z celého sveta: TOTO odporúčajú Fínky i Číňanky

  • 6
  • 20.09.2021
Domáca maska na suché vlasy: Dopraj im po lete regeneráciu
Vyrob si sama

Domáca maska na suché vlasy: Dopraj im po lete regeneráciu

  • 6
  • 05.09.2021
TOPlist