Zalando uvádza súťaž Visionary Award na kodanskom týždni módy

Zalando uvádza súťaž Visionary Award na kodanskom týždni módy

Popredná európska online platforma pre módu a životný štýl Zalando je opäť partnerom kodanského týždňa módy pre sezónu JL24. Po úspešných troch ročníkoch súťaže Zalando Sustainability Award rozvíja Zalando túto koncepciu ďalej a prináša súťaž Zalando Visionary Award, ktorá upriami pozornosť na tvorcov budúcnosti a umožní návrhárom okrem svojich snáh o udržateľnosť predstaviť aj svoj zápal pre tvorivosť, inovácie a pozitívny sociálny vplyv, pričom ich podporí v presadzovaní zmysluplných zmien v módnom priemysle. Prihlášky možno posielať odteraz do 2. mája 2023.

Riaditeľka spoločnosti Zalando pre dizajnové a luxusné výrobky Lena Sophie Röper hovorí: „Pomocou súťaže Zalando Visionary Award chceme podporiť značky, ktoré zdieľajú hodnoty spoločnosti Zalando, a poukázať na iniciatívy, ktoré môžu byť prínosom pre módny priemysel. Rozšírenie záberu súťaže s novými piliermi, ako sú tvorivosť a dizajn, sociálny vplyv a inovácie, poskytuje jedinečnú príležitosť na preskúmanie DNA každej značky z viacerých hľadísk. Teším sa na to, ako budú značky navzájom súťažiť, a tiež na ďalší inšpiratívny ročník kodanského týždňa módy.“

Pozri aj: Zalando a Nikolaj Storm uvádzajú exkluzívnu kolekciu podliehajúcu normám cirkulárneho dizajnu

Zalando Award

Zdroj: Zalando

Zalando Visionary Award

Súťaž Zalando Visionary Award je založená na troch pilieroch: tvorivosti a dizajne, sociálnom vplyve a inováciách. Pre účasť v súťaži je potrebné, aby účastníci preukázali, že popri splnení požiadaviek kodanského týždňa módy na udržateľnosť víria hladinu v aspoň jednom z nasledovných pilierov:

  • Tvorivosť a dizajn: vynikajúca vizuálna estetika odrážajúca identitu a jedinečnosť značky, ktorá bola pretavená z vízie/koncepcie do reality pomocou dizajnu, potlačí, vzorov a textílií zachytávajúc ducha doby.
  • Sociálny vplyv: podpora diverzity, rovnosti a inklúzie v spoločnosti, reklamné kampane a sortiment. Zapájanie sa do zmysluplných rozhovorov, napr. účasťou v sociálnych kauzách, iniciatívami za transparentnosť alebo podporovaním rôznych komunít.
  • Inovácie: využitie a podpora inovatívnych výrobných techník s cieľom vyrábať kolekcie s prezieravosťou. Inovatívne výrobné techniky môžu zahŕňať použitie nových materiálov, zavedenie nových techník farbenia a zapojenie najmodernejších technológií v dodávateľskom reťazci – predstavujúc budúcnosť módy.

Víťaza vyberie medzinárodná komisia zložená z lídrov v odvetví, zástupcov spoločnosti Zalando a organizátorov kodanského týždňa módy. Víťaz dostane príležitosť predviesť svoju kolekciu na sezónu JL24 na kodanskom týždni módy, ktorý sa bude konať 8.-11. augusta, výhru vo výške 50 000 eur, ako aj peňažnú podporu na prípravu módnej prehliadky.

Značky sa môžu prihlásiť do súťaže vyplnením prihlasovacieho formulára. FORMULAR

Viac informácií o súťaži nájdete tu.


  • Pred komentovaním musíte byť prihlásený!

  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

4 komentáre

QlqzzNwr QlqzzNwr 03.08.23 22:01

QQ
karma
-1.00

1

  • 0
Odpovedať

QlqzzNwr QlqzzNwr 03.08.23 22:01

QQ
karma
-1.00

1

  • 0
Odpovedať

QlqzzNwr QlqzzNwr 04.08.23 21:58

QQ
karma
-1.00

1

  • 0
Odpovedať

QlqzzNwr QlqzzNwr 04.08.23 21:58

QQ
karma
-1.00

1

  • 0
Odpovedať
Návrat hore
Autor článku

Čo čítajú ostatní